معرفی گوشی موبایل شیائومیpro )13T

معرفی گوشی موبایل شیائومیpro )13T

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro 5G ظرفیت 512 گیگابایت رم 12 گیگابایت

شیائومی 13T پرو

«شیائومی 13T پرو»، برادر قدرتمندتر نسخه‌ی پایه به جولان تمامی گوشی‌های هوشمند این رده قیمتی و حتی گران‌تر پایان می‌دهد. این گوشی از پردازنده فوق‌العاده قدرتمند Dimensity 9200 Plus بهره می‌برد که حتی سریع‌تر از Snapdragon 8 Gen 2 ظاهر می‌شود و همچنین از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 است که در بهترین پرچمداران سال ۲۰۲۳ مورد استفاده قرار گرفته است.

این گوشی در سایر بخش‌ها از مشخصات مشترکی با نسخه‌ی پایه بهره می‌برد، از جمله صفحه‌نمایش OLED با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، امکان نمایش ۶۸ میلیارد رنگ و حداکثر روشنای ۲۶۰۰ نیتی، دوربین اصلی و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم دوبرابری اپتیکال و توانایی ضبط ویدیو با استانداردهای +HDR10 و LOG و وضوح 8K، استاندارد IP67 سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با امکان دریافت چهار نسخه بعدی اندروید.

ویژگی‌های اصلی

نوع پردازنده - CPU :

Mediatek Dimensity 9200+ (4 نانومتری)

حافظه داخلی :

512 گیگابایت

حافظه RAM :

12 گیگابایت

سایز صفحه نمایش :

6.67 اینچ

دوربین پشت :

سه گانه 50 + 50 + 12 مگاپیکسل

ظرفیت باتری :

5000 میلی آمپر ساعت

مشخصات فنی

نوع پردازنده - CPU :

Mediatek Dimensity 9200+ (4 نانومتری)

فرکانس پردازنده مرکزی :

1 هسته 3.35 گیگاهرتز Cortex-X3 و 3 هسته 3.0 گیگاهرتز Cortex-A715 و 4 هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A510

تعداد هسته پردازشگر :

هشت هسته

پردازنده گرافیکی - GPU :

Immortalis-G715 MC11

تعداد سیم کارت :

دو سیم کارت نانو سیم (همزمان فعال)

 

مشخصات گوشی شیائومی 13T Pro

گوشی شیائومی 13T Pro محصولی به حساب می‌آید که در ابعاد ۱۶۲٫۲ در ۷۵٫۷ در ۸٫۵ میلی‌متر ساخته شده و نزدیک به ۲۰۰ گرم هم وزن دارد. همان‌طور که گفتیم گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو محصولی است که به عنوان یک گوشی قاتل پرچم‌دار راهی بازار شده و به همین دلیل ویژگی‌های جذابی دارد. به طور مثال باید به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش شیائومی ۱۳ تی پرو با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌‌شود. با این حال برای اینکه شیائومی ۱۳ تی پرو قیمت زیادی نداشته باشد، از فریم پلاستیکی استفاده می‌کند. گوشی Xiaomi 13T Pro از گواهی IP68 بهره می‌برد. این گواهی باعث شده که گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و قبار مقاوم باشد. البته به گفته شیائومی این گوشی تا عمق ۱٫۵ متری و تا مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های گوشی شیائومی 13T Pro می‌توانیم به صفحه نمایش AMOLED آن اشاره کنیم. صفحه نمایشی در اندازه ۶٫۶۷ اینچ برای این گوشی در نظر گرفته شده که می‌تواند تا ۶۸ میلیارد رنگ را نشان دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب صفحه نمایش می‌توانیم به برخورداری از HDR10+ و روشنایی حداکثر تا ۲۶۰۰ نیت اشاره کنیم. صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی شیائومی 13T پرو وضوح تصویر ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشی که رنگ‌ها را خوب نشان می‌دهد و از آنجایی که نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد، برای بازی کردن و تماشای ویدیو انتخاب جذابی خواهد بود.

این گوشی از حافظه داخلی UFS 4 بهره می‌برد که باعث شده سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی گوشی بسیار زیاد باشد. البته که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. پس مدلی را خریداری کنید که ظرفیت مناسبی برای حافظه داخلی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو این است که از اسپیکرهای استریو استفاده می‌کند. اسپیکرهایی که کیفیت مناسبی دارند، اما صدای باس خیلی زیادی تولید نمی‌کنند. این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم ندارد. برخورداری از بلوتوث ۵٫۴ و وای-فای ۷ هم از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول به شمار می‌رود.  بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته و عملکرد و دقت بسیار خوبی دارد. گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژر ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.  شیائومی ادعا کرده که در مدت زمان ۱۹ دقیقه می‌توان از صفر تا ۱۰۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد. البته که ما این آزمایش را انجام ندادیم و نمی‌توانیم ادعای شیائومی را تایید کنیم.

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.