معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12

معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12

  • نمایشگر: 6.67 اینچ از نوع AMOLED، رزولوشن 2400×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز
  • تراشه: اسنپدراگون ۶۸۵ (۶ نانومتر)
  • دوربین اصلی: ۵۰ + ۸ + ۲ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شیائومی در طراحی ردمی نوت ۱۲ فورجی توانسته تعادل خوبی را ایجاد کند. این گوشی موبایل از نمایشگر خوب، شارژدهی مناسب، سرعت شارژ کافی، عملکرد عالی نسبت به قیمت و جدیدترین نسخه اندروید و MIUI بهره می‌برد. نقطه ضعف ردمی نوت 12 فورجی، تنظیمات دوربین است که البته با توجه به قیمت و سایر مشخصات خوبش می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. هرچند که میزان چشم‌پوشی، به نوع کاربری شما بستگی دارد.

جدیدترین گوشی شیائومی سری ردمی نوت 12 از نمایشگر 120 هرتزی AMOLED برخوردار شده که حداکثر روشنایی آن به 1200 نیت می‌رسد. تراکم پیکسلی 395 ppi و رزولوشن 2400×1080 پیکسل هم تضمین می‌کنند که هر محتوایی را با کیفیت بالا تماشا کنید و از آن لذت ببرید. در قلب سیستم پردازشی ردمی نوت 12 فورجی از تراشه اسنپدراگون 685 استفاده شده که از هشت هسته پردازنده بهره می‌برد و با پردازشگر گرافیکی Adreno 610 جفت شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 را می‌توان در نسخه‌های رم و حافظه ۶۴/۴، ۱۲۸/۴، ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸ گیگابایت خریداری کرد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمر هم برای این گوشی ردمی در نظر گرفته شده که با فناوری شارژ سریع ۳۳ وات شارژ می‌شود.

این اسمارت‌فون در پنل پشتی خود از دوربین اصلی (واید) 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و PDAF برخوردار شده است. در کنار لنز اصلی، سنسورهای اولترا واید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی ماکرو را می‌بینیم. برای عکاسی سلفی هم از دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده است. هر دو تنظیمات دوربین پشت و سلفی از قابلیت ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه و HDR پشتیبانی می‌کنند. این تنظیمات روی کاغذ خوب هستند؛ اما نباید انتظار زیادی از آن داشت.

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.