مشخصات پمپ باد الکتریکی قابل حمل شیائومی MJCQB02QJ

مشخصات پمپ باد الکتریکی قابل حمل شیائومی MJCQB02QJ

مشخصات ظاهری پمپ باد الکتریکی قابل حمل شیائومی MJCQB02QJ

اگر برای اولین بار پمپ باد برقی شیائومی مدل MJCQB02QJ را ببینید، احتمالا فکر می کنید که یک پاوربانک قوی است. اما به سرعت متوجه خواهید شد که وسیله ای با ده برابر کارایی بیشتر است. این گجت هوشمند ساخته شده توسط برند شیائومی ابعادی جمع و جور معادل 12.4*7.1*4.53 سانتیمتر دارد که حمل و جابجایی آن را بسیار آسان می کند.

همچنین بدنه پمپ باد دیجیتال شیائومی مدل Mi Portable Electric Air Compressor از پلاستیک سبک و بادوام ABS ساخته شده است. این نوع متریال وزن دستگاه را نیز بسیار سبک و در حدود 547 گرم کرده است. در واقع ابعاد و اندازه این گجت هوشمند تقریبا به اندازه یک تلفن همراه هوشمند امروزی است و به راحتی می توانید آن را همیشه همراه خود داشته و به هر جایی حمل کنید.

در پایین کمپرسور نیز شاهد وجود دریچه هوا، درگاه شارژ و نشانگر LED باتری هستیم. این نشانگر با استفاده از سه رنگ متضاد میزان شارژ باقیمانده باتری را نشان می دهد. البته برای قسمت های کناری بدنه این محصول شیائومی نیز دریچه های هوایی به منظور خنک کردن محصول در حین کار در نظر گرفته شده است. شلنگ هوای کمپرسور قابل حمل میجیا نیز در قسمت بالای آن جاسازی شده است که در صورت عدم استفاده می توانید آن را در ناحیه قرمز رنگ جمع کنید.

طراحی بدنه این وسیله به گونه ای است که به صورت خودکار گرما را دفع می کند. همچنین واشر ضد شوک بکار رفته در این محصول لرزش سیلندر را در حین کار از بین می برد. این دو قابلیت ضمن محافظت از باتری، افزایش عمر دستگاه را نیز تضمین می نمایند.

موارد کاربرد دکمه های کنترلی MJCQB02QJ

دکمه های کنترلی و صفحه نمایش LCD پمپ باد شیائومی نیز در قسمت جلوی آن قرار گرفته اند. دکمه های بالا و پایین که با علامت + و – نشان داده شده اند، برای کم و زیاد کردن فشار هوای این پمپ باد مشکی رنگ استفاده می شوند. دکمه سمت چپ برای بهره مندی از چراغ قوه کمپرسور است، در حالی که دکمه سمت راست برای تغییر حالت/ واحد آن بکار می رود. دکمه وسط نیز مخصوص خاموش و روشن کردنMJCQB02QJ است. کار با این دکمه های فیزیکی حتی در محیط های تاریک نیز راحت است. در واقع کار کردن با دکمه های لمسی در صورت عدم وجود نور پس زمینه کافی دشوار است.

مشخصات کالا

ابعاد

128x71x45.5 میلیمتر

وزن

500 گرم

ظرفیت باتری

2000mAh

نوع باتری

لیتیوم

نوع صفحه نمایش

صفحه نمایش OLED

سایر ویژگی ها

فشار خروجی: bar 10.3-0.2 / 3-150 psi, ولتاژ ورودی برای شارژ: 5V=2A

مناسب برای

بادکردن تایر خودرو ،موتور سیکلت، توپ و

اقلام همراه

دارای یک کابل micro USB, دارای یک کیف مخصوص

رابط دستگاه

میکرو USB

سایر توضیحات

دارای چراغ قوه, دقت سنسور: ±2psi, دمای کار: 0 تا 45 درجه سانتیگراد, دمای نگه داری: -10 تا 45 درجه سانتیگراد, زمان شارژ شدن کمتر از 3 ساعت, قابل حمل, قابلیت تنظیم خودکار فشار باد


 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.