معرفی چند برنامه ادیت عکس حرفه ای اندروید و ایفون

معرفی چند برنامه ادیت عکس حرفه ای اندروید و ایفون

معرفی برنامه ادیت عکس حرفه ای اندروید و ایفون 

 

ادیت عکس و ایجاد تغییر روی تصویرهای مختلف، چیزی است که همیشه به کارتان می‌آید‌. بسیاری از اوقات اتفاق می‌افتد که نیاز فوری به به ایجاد تغییرات روی یک عکس پیدا می‌کنید. اما فکر کردن به استفاده از برنامه فتوشاپ با انواع سختی‌ها و پیچیدگی‌هایش، شما را از انجام آن منصرف می‌کند. مشکل اینجاست که بسیاری از افراد فکر می‌کنند تنها راه و شاید بهترین راه انجام ادیت عکس، استفاده از برنامه فتوشاپ است. اما در حقیقت برنامه‌های کاربردی، عالی و ساده‌تری وجود دارد که روی انواع گوشی‌های اندروید و ios نصب می‌شوند. با نصب برنامه‌ ادیت عکس روی اسمارت فون خود می‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید.

برنامهPixlr  

اپلیکیشن Pixlr یکی از برنامه های رایگان ادیت عکس حرفه ای که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این اپلیکیشن بیش از دو میلیون ترکیب از افکت‌ها و حالت‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با نشانه‌گذاری بعضی آن‌ها، برای دسترسی مجدد بهشان به دردسر نیفتید. Pixlr ابزارهای داخلی را در خود جای‌داده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای ساخت کلاژهای جذاب و پس‌زمینه‌های زیبا بهره ببرید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب برنامه Pixlr امکانی است که به لطف آن می‌توانید عکس‌های انتخابی خود را به‌صورت نقاشی مدادی یا جوهری دربیاورید. هرچند که در ماه‌های اخیر و با افزایش تبلیغات درون‌برنامه‌ای، محبوبیت Pixlr سیر نزولی داشته است؛ اما برنامه توسعه‌یافته توسط AutoDesk همچنان یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس است که می‌توانید از طریق آن تصاویر خود را به طور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کنید.

دانلود برنامه Pixlrبرای اندروید

دانلود برنامه Pixlrبرای ایفون

برنامه Airbrush 


یکی از بهترین برنامه هایی که قابلیت‌های موردنیاز اکثر افراد را در خود جای‌داده Airbrush است. این اپلیکیشن به امکاناتی مجهز شده است که به وسیله آن‌ها می‌توانید عکس‌ها خود را روتوش کنید؛ به بیان دیگر با برنامه Airbrush می‌توانید جوش‌های صورت، صاف کردن پوست، سفید کردن دندان و… عکس‌های خود را انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن که به لطف دوربین داخلی آن ممکن شده، امکان ویرایش عکس قبل از ثبت آن است. بدین صورت که شما می‌توانید عکس‌های سلفی و عادی خود را ابتدا ادیت کنید و سپس آن‌ها را بگیرید. در مجموع اگر به دنبال ویرایشگر عکسی می‌گردید که امکان زیباسازی تصاویر و صورت‌های مختلف را به شما بدهید، Airbrush برنامه موردنظر شما است.

دانلود برنامه Airbrushبرای اندروید

دانلود برنامه Airbrushبرایایفون

برنامه Inshot

برنامه Inshot یکی از بهترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های ادیت ویدئو در میان گوشی‌های موبایلی است. حال برنامه ادیت عکس آن نیز در همان مسیر رابط کاربری ساده و امکانات مناسب اپلیکیشن ویدئو منتشر شده است. در این برنامه به امکانات مختلفی همچون ۱۰۰ فیلتر متفاوت، ترکیب عکس‌های مختلف با یکدیگر، ساخت پس‌زمینه و برش تصاویر دسترسی خواهید داشت. اگرچه که برخی قابلیت‌های این اپلیکیشن تنها با پرداخت حق اشتراک فعال می‌شوند اما Inshot Photo Editor در نسخه رایگان خود نیز امکانات خوبی را در اختیار شما می‌گذارد که می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

دانلود برنامه Inshot برای اندروید

دانلود برنامه Inshot برای ایفون

برنامه LightX 

کی دیگر از بهترین برنامه های ویرایش عکس که قبلاً در انحصار کاربران آیفون بود؛ اما به‌تازگی برای اندروید نیز در دسترس قرار گرفته LightX است. سابقه خوب این اپلیکیشن بر روی پلتفرم iOS منجر شد که کاربران اندرویدی نیز از آن استقبال خوبی کنند و امتیازات بالایی به آن بدهند. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جالب این برنامه امکان تغییر پس‌زمینه تصاویر است که آن را نسبت به اکثر برنامه های ویرایش عکس متمایز کرده است. برنامه LightX از امکانات دیگری همچون ساخت کلاژهای متنوع، تغییر حالت چهره و بدن و محوکردن قسمت‌های مختلف نیز بهره می‌برد.

دانلود برنامه LightX برای اندروید

دانلود برنامه LightX برای ایفون

برنامهPrisma 

یکی از برنامه های ویرایش عکس که امکانات خاصی را در خود جای‌داده است Prisma نام دارد. Prisma می‌تواند عکس‌ها شما را به سبک آثار نقاش‌های معروفی همچون ونگوگ و پیکاسو دربیاورد و هنر این افراد را بر روی تصاویر شما اعمال کند. برنامه ویرایش عکس Prisma بیش از ۳۰۰ سبک مختلف نقاشی را در خود جای‌داده است و به لطف بهره‌گیری از الگوریتم دیپ‌لرنینگ، عکس‌های شما را با شیوه‌های خلاقانه‌ای ادیت می‌کند. در انتها باید گفت که اگر علاقه دارید عکس‌های موردنظر خود را به صورت نقاشی و آثار نقاشان برجسته دربیاورید، حتماً Prisma را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

دانلود برنامه Prisma برای اندروید

دانلود برنامه Prisma برای ایفون

برنامهFlickr

برنامه Flickr یکی از برترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس است که کار خود را از سال ۲۰۰۴ آغاز کرده و این اپلیکیشن از آن سال در میان عکاسان حرفه ای مشهور و محبوب بوده است. Flickr در سال ۲۰۰۵ توسط یاهو خریداری شد و با هدف تبدیل شدن به یک شبکه اجتماعی توسعه پیدا کرد. امروزه بیش از میلیاردها عکس در این برنامه به اشتراک گذاشته می‌شود و Flickr نیز یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس‌های خود را ویرایش کنید، فیلترهای مختلف را بر روی آن اعمال کنید و قسمت‌های زائد را برش دهید. این اپلیکیشن نیز نسخه پرو و حرفه ای دارد که برای دسترسی به آن باید حق اشتراک موردنظر Flickr را پرداخت کنید.

دانلود برنامه Flickr برای اندروید

دانلود برنامه Flickr برای ایفون

برنامهSnapseed 

اپلیکیشن Snapseed یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس حرفه ای است که توسط گوگل توسعه داده شده است. نکته حائز اهمیت درباره Snapseed کاملاً رایگان بودن و عدم حضور تبلیغات در آن است. این برنامه ویرایش عکس رابط کاربری بسیار ساده و خوبی دارد و تجربه ادیت با آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود. اپلیکیشن Snapseed طراحی مینیمالی دارد و هرآنچه از یک برنامه ادیت عکس نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس‌های ویرایش شده را به طور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام به اشتراک بگذارید یا آن‌ها را به حالت درفت ذخیره کنید و بعداً به سراغ ویرایش آن‌ها بروید.

دانلود برنامه Snapseedبرای اندروید

دانلود برنامه Snapseedبرای ایفون 

برنامه Photoshop Express

برنامه فوتوشاپ بدون شک معروف‌ترین و بهترین برنامه برای ادیت عکس‌های مختلف است که بسیاری از کسب‌و‌کارها و مشاغل به آن وابسته است. شرکت ادوبی به‌عنوان سازنده این اپلیکیشن مشهور از طریق برنامه Photoshop Express سعی کرده تا تجربه استفاده از آن برنامه را به گوشی‌های هوشمند بیاورد و با حذف برخی امکانات فوق حرفه ای و ساده‌تر کردن برنامه، امکان ادیت عکس‌ها را برای کاربران این محصولات فراهم کند. ادوب فوتوشاپ اکسپرس با قابلیت‌هایی همچون کراپ، قرینه‌سازی، تصحیح رنگ و قرمزی چشم، Hue و تراز سفیدی و همین‌طور رابط کاربری روان و ساده، به یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس حرفه ای تبدیل و انتخاب اول بسیاری از کاربران شده است.

دانلودبرنامه Photoshop Expressبرای اندروید

دانلودبرنامه Photoshop Expressبرای ایفون

برنامهMicrosoft Selfie

برنامه اختصاصی شرکت مایکروسافت برای ویرایش عکس‌ها «مایکروسافت سلفی» نام دارد. در این برنامه می‌توانید پارامترهایی همچون سن، جنسیت و نور را در هنگام ثبت تصاویر سلفی کنترل کنید. یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این اپلیکیشن Intelligent Portrait Enhancement نام دارد که به صورت خودکار و با استفاده از هوش مصنوعی عکس‌های شما را ویرایش می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این برنامه می‌توان به حالت Denoise و نوردهی خودکار اشاره کرد.

دانلودبرنامهMicrosoft Selfie برای ایفون  

برنامهCanva 

به آخر لیست رسیدیم و قصد داریم یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای طراح‌های گرافیکی را به شما معرفی کنیم. برنامه Canva علاوه بر قابلیت‌ها و امکانات مختلف آن‌قدر اهمیت و شهرت زیادی دارد که درست به‌مانند فوتوشاپ تسلط بر آن یک مزیت برای پیدا کردن شغل‌های مربوطه محسوب می‌شود. برنامه Canva تعداد بسیار زیادی قالب مختلف در اختیار شما می‌گذارد که از آن‌ها می‌توانید برای ساخت پست و استوری اینستاگرامی، کاور ویدئوهای یوتیوب و ساخت بنرهای حرفه ای استفاده کنید. همچنین می‌توانید قالب خود را از ابتدا بسازید و حتی آن را با دیگر کاربران این برنامه به اشتراک بگذارید. البته برای دسترسی به تمام امکانات و قالب‌های این اپلیکیشن باید حق اشتراک آن را تهیه کنید اما Canva آن‌قدر برنامه پرکاربرد و مفید است که ارزش این پرداخت پول را دارد.

دانلود برنامه Canva برای اندروید

دانلود برنامه Canva برای ایفون

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.